ONLARDA EV YAPACAKLAR MI?

Posted On Temmuz 16, 2008

Filed under MENKiBE

Comments Dropped leave a response


ONLARDA EV YAPACAKLAR MI?

Nuh aleyhisselam zamanında insanların ömürleri uzunmuş, 800 – 1000 sene yaşarlarmış. Bir kadının oğlu vefaat eder. Kadın çok ağlar. Komşu kadınlardan birisi der ki:

– Niye bu kadar ağlıyorsun, Allahü teâlânın takdiri böyleymiş.
– Elbette öyledir, ben ona ağlamıyorum.
– Ya niye ağlıyorsun?
– Yavrum fazla gün görmedi diye, annelik şefkatiyle ağlıyorum.
– Oğlun kaç yaşındaydı?
– 275 yaşındaydı.
– İyi ama sen buna ağlıyorsun da, ahir zamanda gelecek ümmet ne yapsın, ömürleri 50-60 sene olacak.
Ciddi mi söylüyorsun?
– Elbette.
– Allah Allah, onlar ev de yapacaklar mı?
– Hem de kaç tane yapacaklarmış.
– Ben onların yerinde olsaydım, çadırımın kazığını bile değişmezdim.

Bir Cevap Yazın

